Testimoni 1 (M'GFT)


Assalamualaikum...saya Haniza bin Azumi. No.ic 590306-02-5183 berasal dari Gurun Kedah.Ingin berkongsi pengalaman apabila telah menggunakan M’GFT. Dahulunya saya pengidap penyakit kencing manis melebihi 34. Semasa itu keadaan saya amat teruk sekali, tahap kesihatan saya membuatkan prestasi kerja saya menurun. Alhamdulillah setelah menggunakan M’GFT yang diperkenalkan, tahap kesihatan saya semakin baik. Setelah dua minggu lebih saya menggunakannya paras gula dalam badan telah menurun keparas 7. Saya bersyukur kepada Allah swt. kerana telah kembalikan kesihatan yang baik kepada saya. Kepada sesiapa yang mengalami penyakit seperti saya, janganlah melengahkan masa lagi. Tiada sembuh satu penyakit melainkan dengan berubat. Selamat mencuba dan terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan