Testimoni MASAD & MAHER



“Lama sungguh you tidak datang ke klinik? Sihat ke sekarang?” Itulah kata-kata pertama yang diucapkan oleh Dr. Rajoo (Panel Klinik) kepada saya ketika saya melangkah kaki masuk ke biliknya untuk membuat rawatan. Sambil ketawa, terus saya menjawab,“Sekarang, saya betul-betul sihat, saya minum MAHER dan MASAD CAFÉ ”.

“ MAHER dan MASAD CAFE ? Apa itu?” tanya Dr. Rajoo ingin tahu. “MAHER dan MASAD CAFÉ adalah makanan tambahan yang cukup baik. Rugi bagi sesiapa yang tidak memakannya.

Power betul, hebat! Kalau Doktor tidak percaya, boleh try, saya bagi satu”.“ Doktor ingat tak, dahulu saya ada penyakit migrain yang kronik, selalu datang jumpa doktor hingga majikan dan kawan-kawan pun dah faham sekiranya saya tidak datang kerja, mesti sakit migrain.

Tetapi sekarang dah clear, dah tak perlu datang ke klinik lagi! Lagipun sekarang, sakit-sakit lain seperti mata yang kabur, kini sudah terang. Badan dan urat saraf tidak sakit lagi. Tenaga pun power, memang power, betul! Kalau tak percaya, doktor tryla, okey.”

“Saya kesian tengok orang-orang yang sakit tidak mahu minum MAHER atau MASAD CAFÉ. Bodohnya orang-orang yang sakit tetapi tidak mahu minum MAHER dan MASAD CAFÉ”. Sekian, terima kasih.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan