Testimoni Barah Payudara


Saya terpanggil untuk memberikan testimoni menceritakan bagaimana ajaibnya produk yang dikeluarkan oleh PRMGV ini…Alhamdulillah berkat beramal dengan produk yang termaktub di dalam Al-Quran dan As-Sunnah penyakit yang saya alami pulih sepenuhnya.Sukar untuk percaya tetapi inilah kenyataan.
Namun saya malu untuk mendedahkan diri saya yang sebenar memandangkan malu untuk diketahui umum.Biarlah anda mengenali saya dengan nama Su (Bukan nama sebenar) yg berumur 30-an yang sekarang ni menetap di Kampung Permatang Gedong Sungai Petani Kedah. Saya menghidap penyakit barah payudara, dimana ketika saya menjalankan pemeriksaan di hospital doktor menyarankan untuk membuat pembedahan disebabkan ketulan payudara tersebut kian membesar sebesar biji bola golf.Namun saya enggan memandangkan itulah asset kepada seorang wanita. Saya ingin berikhtiar dengan cara lain dengan bertanya kepada ahli keluarga dan rakan-rakan mengenai produk yang mujarab untuk merawat penyakit barah payudara.
Akhirnya saya diperkenalkan oleh sepupu saya untuk mencuba produk PRMGV ini iaitu Madu Sawda (MASAD) kerana dia mendengar daripada rakan-rakannya mengenai keberkesanan produk ini.Selepas mencuba sebotol MASAD, kemudian saya mencuba pula sebotol MAHER dan Alhamdulillah akhirnya ketulan itu surut dan sekarang sudah hilang sepenuhnya. Sehingga kini saya masih mengamalkan produk MASAD ini memandangkan kebaikannya tidak dapat disangkal lagi. Bukan saya sahaja yang mengamalkannya, malahan turut diikuti oleh ibu mertua, kakak ipar dan juga abang ipar mengikut jejak langkah saya.Bukan itu sahaja, sembelit yang dideritai sebelum ini pun hilang. Jikalau dulu, saya kerap berdarah ketika membuang air besar tapi kini tidak lagi dengan mengamalkan MASAD. Saya juga mengamalkan minuman MASAD CAFÉ setiap pagi untuk kesihatan badan. Akhir kata cubalah produk keluaran PRMGV bukan untuk mereka-mereka yang menghidap penyakit kronik sahaja tetapi yang tidak mempunyai penyakit pun boleh menggunakannya demi menjaga kesihatan badan kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan