Testimoni MASAD & MAHER 2



Datin Che Hasnah Binti Abdullah

Alamat : 1929-V Taman Darulaman, Jalan Stadium, 05100 Alor Setar, Kedah
Darulaman.
Nama Produk : MASAD & Masad Cafe
Jenis Penyakit : Darah Tinggi dan Sakit
Urat
Rawatan Pernah Dibuat : Klinik.


Saya mengidapi penyakit darah tinggi dan sedang mengambil ubat daripada salah sebuah klinik di Alor Setar. Saya juga mengalami sakit urat saraf dari bahagian belakang tengkok hingga ke ibu jari di sebelah kiri dan sakit lutut kiri. Setelah mengamalkan MASAD, saya telah mengalami buang angin selama satu hari, tetapi sakit urat saya menjadi lebih teruk.

Walaubagaimanapun, saya tetap teruskan mengambil dan mengamalkan MASAD dan MASAD CAFÉ . Semasa membuat pemeriksaan doktor dan mengambil ubat darah tinggi di klinik, di dapati darah tinggi saya menjadi 120/70 dan kadar nadi “pulse rate” saya menjadi 65 perminit.

Kini, rasa sakit urat dan lutut juga telah hilang hanya dengan pengambilan MASAD dan MASAD CAFÉ selama 10 hari sahaja. Terima kasih saya ucapkan kepada Pn. Sharifah Mashrah bt Syed Ali kerana telah memperkenalkan MASAD dan MASAD CAFÉ kepada saya. InsyaAllah, setiap usaha dan keyakinan kita akan di berkati oleh Allah swt. Sekian, terima kasih.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan