Testimoni MASAD


Di sini saya ingin berkongsi pengalaman dan kesan setelah mengamalkan produk PRM. Saya mengalami penyakit gatal-gatal pada kaki sebelah kiri saya. Keadaan kaki kiri yang gatal teruk menyebabkan warna kulit kaki berubah menjadi hitam. Pelbagai rawatan yang telah saya cuba di klinik-klinik untuk mengubati penyakit ini malah saya juga telah menggunakan produk dari syarikat MLM yang lain tetapi hasilnya tetap sama. Sehinggalah suatu hari, saya diperkenalkan produk ‘MASAD GOLD’ oleh salah seorang adik ipar saya yang menetap di Butterworth .

Alhamdulillah, setelah menghabiskan sebanyak satu botol ‘MASAD GOLD’, saya nampak perubahan pada kaki kiri semakin pulih dari hari ke hari. Kemudian, saya mencuba
pula ‘MADU SAWDA’. Lebih membanggakan lagi , kaki saya bukan sahaja bertambah baik bahkan tidak ada halangan lagi untuk saya melakukan kerja-kerja berat.


Sekarang, saya jadikan ‘MADU SAWDA’ sebagai minuman penting untuk seisi keluarga. Saya akan terus menggunakan produk PRM ini dan mengesyorkan kepada orang ramai kerana kandungannya telah disebut didalam Al-Quran dan As-Sunnah. Kini terbukti hasil daripada berkat keyakinan terhadap Kalam Allah dan ramai telah menikmati keberkesanannya.


Terima kasih PRM Global Vision.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan