Testimoni 2 (M'GFT)


Saya Murugan a/l K Vallu @ Vedivelu.Ic no.630927-07-5005 berasal dari Penang.Mengalami penyakit alahan terhadap pemakanan,habuk dan cuaca.Saya mengalami pengakit ini dari tahun 1996.kulit saya menjadi gatal-gatal dari kulit kepala turun ke muka dan seterusnya ke satu badan saya.keadaan ini berlaku apabila saya makan makanan seperti makanan laut,kacang panjang,terung dan bayam.Keadaan ini membuatkan saya tidak selesa apabila bekerja,setiap kali bekerja saya terpaksa menutup semua bahagian yang gatal termasuk muka.Ini kerana saya bekerja di kilang besi,terdapat habuk yang banyak ini akan membuatkan kulit saya menjadi lebih teruk jika terdedah.
Pada bulan 12 tahun 2009 saya mulai memakai M’GFT setelah diperkenankan oleh Encik Muhammad shahrani,selama 6 bulan saya memakainya,kulit saya yang gatal itu semakin hilang.Sampailah sekarang saya tidak lagi mengalami penyakit itu lagi.yang paling menggembirakan,saya tidak perlu berpantang lagi.semua makanan laut saya boleh makan,begitu juga kacang panjang,terung dan bayam.Disini ingin saya berkongsi pengalaman dengan sesiapa yang mengalami penyakit seperti saya,cubalah menggunakan M’GFT.Anda pasti mendapat perubahannya.
Yang Benar,
Murugan a/l K Vallu@Vedivelu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan